خدمات فناوری اطلاعات با کیفیت برتر | آرشاتک

پرسش های متداول

[content_box heading=”” heading_size=”h1″ heading_style=”” button_style=”text” button_size=”small” punchline=””]۱- آرشاتک چیست و متعلق به چه کسی ست؟

     آرشاتک یک شرکت کاملا شخصی در حوزه فناوری اطلاعات بوده که به کمک جمعی از کارشاناسان فناوری اطلاعات که هر یک با حداقل بیش از پنج سال سابقه کار به صورت تخصصی در این حوزه آمادگی خدمت رسانی به شما عزیزان را با بیشترین کیفیت دارند. شما می توانید با مراجعه به بخش “درباره ما” اطلاعات بیشتری را در این باره کسب نمائید.

۲- چرا هنگام استفاده از گوشی یا تبلت امکان دسترسی به ناحیه کاربری وجود ندارد؟

     این امکان در گوشی های موبایل و تبلت نیز در دسترس می باشد. کافیست به فوتر سایت در آخرین ردیف رفته و از آنجا گزینه ناحیه کاربری را انتخاب نمائید.

۳- چه طور میتوانم از صحت سیر پرداخت الکترونیکی خود اطمینان کسب کنم؟

     آرشاتک با اخذ گواهینامه نماد اعتماد الکترونیکی سعی در جلب اعتماد شما مخاطب گرامی نسبت به صحت سیر پرداخت های الکترونیکی شما داشته است.

۴- شما چه گواهی نامه هایی را تا به حال کسب کرده اید؟

     آرشاتک تا به امروز توانسته است گواهینامه های “نماد اعتماد الکترونیکی” و  “نشان ملی ثبت” را اخذ نماید. شما می توانید با مراجعه به نوار سفید رنگ بالای صفحه و انتخاب منوی دارای سه خط افقی در سمت چپ، با باز شدن پنل کنار صفحه به گواهینامه های کسب شده ی آرشاتک دسترسی داشته و محتویات آن ها را ملاحظه بفرمائید.

[/content_box]